Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cestovatelská publicistika v éře nových médií a multimediálních platforem
Strasmajer, Matěj ; Géla, František (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou obsahu obecně a konkrétně formou obsahu cestovatelského. Zabývá se šířením tohoto obsahu skrze sociální média a charakteristiku hlavních sociálních médií, zejména platformě Youtube. Zabývá se vlogem a jeho tvůrci, v praktické části kvalitativního a kvantitativního výzkumu zkoumá vlog ze dvou úhlů směrů. Věnuje se influencerům na sociálních sítích a jejích rozdílu a společném s tvůrci obsahu. V první praktické části zkoumá vlog na příkladu Caseyho Neistata a jeho kanálu. V druhé zkoumá vlog skrze tvůrce cestovatelského obsahu, kteří působili v čínském městě Wuhan při vypuknutí epidemie Covid.
Procedural modeling and realism in computer graphics
Beneš, Jan ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce)
Jedním z cílů počítačové grafiky je vytváření realistických obrázků. Tento realismus je mimo jiné podmíněn dostupností kvalitního obsahu a možností real- ismus tohoto obsahu ověřit. Realismus a především realismus v procedurálním modelování ale bohužel nejsou v současné literatuře dostatečně zastoupeny. V důsledku toho se právě na tato dvě témata zaměřujeme. Zkoumáme definice obecného realismu v počítačové grafice a také zavádíme teoretický rámec pro uvažování a diskuzi o realismu v procedurálním modelování. Abychom tento teor- etický rámec doplnili konkrétními daty, předkládáme uživatelskou studii realismu procedurálně generovaných budov. V ní zjišťujeme, že realismus této konkrétní třídy procedurálních modelů je obsažen v různých škálách obrazu a docházíme k závěru, že si autoři procedurálních pravidel pro budovy musejí všímat ne- jen drobných detailů, ale také celkového tvaru generovaných modelů. Nakonec popisujeme metodu pro generování procedurálních silničních sítí ve městech a jejich okolí. Za pomoci simulace dopravy a poznatků přejatých z existující lit- eratury necháváme města růst v průběhu simulovaného času. Výsledná města jsou utvářena srůstem menších silnic...
Nástroje pro tvorbu obsahu 3D závodních her
Šimůnek, Petr ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Cílem této práce je vytvořit systém pro herní engine Unity pro vytváření silnic a dalších postranních objektů kolem skutečných silnic. Důraz je kladen na optimalizaci finální geometrie, uživatelskou přívětivost a flexibilitu. Systém se snaží řešit mnoho složitých silničních případů, které zatím nikdy nebyly vyřešeny v mainstream Unity assetech pro tvorbu silnic. Práce zohledňuje také problém repetice textury silnice. Systém byl ověřen vytvořením skutečného okruhu a několika imaginárních okruhů. Výsledkem práce je plugin, který mohou vývojáři her využít k urychlení vývoje závodních her. 1
Procedural modeling and realism in computer graphics
Beneš, Jan ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce)
Jedním z cílů počítačové grafiky je vytváření realistických obrázků. Tento realismus je mimo jiné podmíněn dostupností kvalitního obsahu a možností real- ismus tohoto obsahu ověřit. Realismus a především realismus v procedurálním modelování ale bohužel nejsou v současné literatuře dostatečně zastoupeny. V důsledku toho se právě na tato dvě témata zaměřujeme. Zkoumáme definice obecného realismu v počítačové grafice a také zavádíme teoretický rámec pro uvažování a diskuzi o realismu v procedurálním modelování. Abychom tento teor- etický rámec doplnili konkrétními daty, předkládáme uživatelskou studii realismu procedurálně generovaných budov. V ní zjišťujeme, že realismus této konkrétní třídy procedurálních modelů je obsažen v různých škálách obrazu a docházíme k závěru, že si autoři procedurálních pravidel pro budovy musejí všímat ne- jen drobných detailů, ale také celkového tvaru generovaných modelů. Nakonec popisujeme metodu pro generování procedurálních silničních sítí ve městech a jejich okolí. Za pomoci simulace dopravy a poznatků přejatých z existující lit- eratury necháváme města růst v průběhu simulovaného času. Výsledná města jsou utvářena srůstem menších silnic...
Procedural modeling and realism in computer graphics
Beneš, Jan ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Patow, Gustavo (oponent) ; Biljecki, Filip (oponent)
Jedním z cílů počítačové grafiky je vytváření realistických obrázků. Tento realismus je mimo jiné podmíněn dostupností kvalitního obsahu a možností real- ismus tohoto obsahu ověřit. Realismus a především realismus v procedurálním modelování ale bohužel nejsou v současné literatuře dostatečně zastoupeny. V důsledku toho se právě na tato dvě témata zaměřujeme. Zkoumáme definice obecného realismu v počítačové grafice a také zavádíme teoretický rámec pro uvažování a diskuzi o realismu v procedurálním modelování. Abychom tento teor- etický rámec doplnili konkrétními daty, předkládáme uživatelskou studii realismu procedurálně generovaných budov. V ní zjišťujeme, že realismus této konkrétní třídy procedurálních modelů je obsažen v různých škálách obrazu a docházíme k závěru, že si autoři procedurálních pravidel pro budovy musejí všímat ne- jen drobných detailů, ale také celkového tvaru generovaných modelů. Nakonec popisujeme metodu pro generování procedurálních silničních sítí ve městech a jejich okolí. Za pomoci simulace dopravy a poznatků přejatých z existující lit- eratury necháváme města růst v průběhu simulovaného času. Výsledná města jsou utvářena srůstem menších silnic...
With content to success. Content marketing strategy for start-up.
Iskrová, Anna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat, v čem tkví úspěch značek věnujících stále větší množství času a pozornosti propagování svých zájmů na internetu a odhalit tak fungující procesy, stojící za jejich úspěšným vykonávaním. Autor se přes odůvodnění tohoto současného přesunu marketingových činností dostáva, přes teoretické vymezení obsahového marketingu a jeho základních charakteristik, k praktické aplikaci na reálné zadaní. Teoretická část vymezuje konkrétní části strategie efektivního obsahového marketingu, přičemž se hlouběji zabývá správnou tvorbou a formou komunikace s publikem značky, copywritingem a vlastnostmi atraktivního obsahu. Praktická část se věnuje vybudování počáteční strategie obsahového marketingu pro nami vytvořenou značku BV.LINEN, s ohledem na všechny poznatky nabyté v části teoretické. Závěr práce je věnovaný vyhodnocení jednotlivých kroků a popisu problematických situací, které v její průběhu nastaly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.